Allmänt vinter

Hemma fem imorse, härligt. Min dygnsrytm har rubbats rejält på två dagar, har haft svårt att somna de senaste dagarna. Ligger och tänker på saker, undermedvetet för jag försöker verkligen vara helt blank i huvudet. Går inte att ha på musik heller men jag har satt ihop en playlist som jag ska köra på när jag kommer hem. Dagens problem är dock inte sömn, igår på väg hem orkade jag inte låsa upp cykeln när Niclas skulle köra hem mig (och cykeln) så jag släpade den med spirallåset i, så det har trasslat sig kraftigt. Jag ogillar verkligen cykellås, verkligen ogillar. Nyckeln kärvar alltid och det är svinkallt. Ge mig lite värme och lite solljus så blir jag säkert gladare.

Well, here's to living in the moment 'cause it passed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0