Julhandel

Då var det ur världen då. Lika skönt varje år! Och imorn ska jag klippa mig också, det kommer verkligen kännas ur världen, har inte blivit av sen augusti. Brukar bli så för mig, en månad till osv. Var hos Tom igår och glodde Futurama-filmen, riktigt skoj. Det är en sån film som ses bäst av två personer med grava Futurama-störningar. Vi skulle sett hos Jonas men vi fick inte igång den på hans PS3 så vi glodde på sju Robot Chicken-avsnitt istället. Sen knallade jag hem i kylan och mörkret med Copeland som sällskap i hörlurarna. Det var inte helt fel. Det är bara så surt att behöva betala 20 kr för buss när man är van att bara glida på med månadskort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0