Ljus

Jag sitter i nästan helt mörker nu av nån anledning. Lathet spelar en stor roll. Har inte lyckats tända någon lampa sedan jag gått upp. Och ironiskt nog lyssnar jag på Darkest Hour som just nu utspelar sig klockan ett på en lördag. Har suttit och funderat lite på vad jag ska skriva om men sen kom jag på att jag lovat mig själv att ge lite love till busschaufförer! Just det, jag snackade illa om en busschaufför långt bak i bloggen men han var ett svin, nu ska jag prata om den genomsnittlige busschauffören i Göteborg. De är verkligen lata! Det är så härligt. Eftersom jag har månadskort så brukar jag inte utnyttja det faktumet för egen vinning men i tisdags när jag skulle in till stan (delvis för att ladda på månadskortet som ej var giltigt) så kliver jag på och frågar om numret man skickar sms till för att få biljett. "Äh kliv på, kan det inte utan till" säger han och ler. Han gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0