Musik från förr

Vintrarna förr mig blir alltid till att jag dammar av gamla skivor (digitalt damm) och blir kär i skivorna igen. Har senaste veckan lyssnat mycket på Jimmy Eat World, Rise Against, Underoath, NOFX, Coheed & Cambria. Det är skönt att göra så, att känna hur mycket de har växt under tiden man inte lyssnat på dem. Kommer bli lite Anti-Flag nu känner jag, var ett bra tag sen sist. Idag körde vi låtarna för projektklassen, gick jättebra trots att de bygg väggar kring trumsetet så Fredrik satt tekniskt sett i ett annat rum när vi körde. Fick en Tom & Jerry-godispåse som gage, helnöjd! Sen var vi på teater, fritidsledarklassen var grymma! Blev sugen att syssla lite med sånt också men det kanske blir lite mycket att tugga på en gång. Håller på och kikar efter billiga sångpedagoger (musikstuderande, snälla extraknäckare ex.), hoppas att jag hittar nåt bra. Nu ska jag kika på första Futurama-filmen, jag är så peppad att det finns inte! En av världens bästa serier som gick i graven allt för tidigt men nu verkar kadavret fått liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0