Typ en vecka senare

Internet är tillbaka. Läskigt vad beroende och nojig man kan vara över en sån sak egentligen. Trodde det var massa som försökt få tag på mig, klart det inte var det men det är ju så, samma sak när man inte har telefon (första-handserfarenhet). Så nackdelen med att få tillbaka internet är alltså att jag slösat mycket tid på ingenting och att jag tror att jag är viktigare än jag är. Eller?
Jag har sysselsatt mig ändå, lyckades få igång Cubase igen så det har blivit lite inspelning, fast jag velar mycket så det blir aldrig nåt konkret, mest spridda delar. Fast det behövs ju såna också. Köpte bas idag faktiskt, en Squier Precision av Ida för 1500, passar mig utmärkt! Ska bli spännande att höra hur det kommer låta när jag lägger på bas, har inte orkat hålla på med låtarna på ett par dagar nu dock. Blev en sen dag i skolan idag, körde jullåtar med kören och sen var jag kvar och spelade med Jennifer, Pierre och Fredrik för ett projektarbete. När Pierre hade åkt satt jag kvar och spelade medans de andra prövade köra olika stämmor, var kul att höra. De är svinduktiga, vill också vara svinduktig! Får se hur det går med min plan att sätta upp äggkartonger på väggarna och bara köra!
Och så bokade jag tåg till Uppsala nästa måndag, x2000 för 406, helt okej alltså. Tyst avdelning + fönsterplats, that's how I roll! Ska bli skönt att slippa konka med gitarr också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0