Kundtjänst-folk

Det är ju ändå rätt hilarious att behöva ringa Tele2-kundtjänst tre gånger i rad för att slutligen komma till en vettig människa som fattar vad man pratar om. Har uppdaterat mitt Player-abonemang så jag får 3000 fria sms per månad. De två första stolpskotten pratade i stil med "då är det Kompis du vill ha!". Nej, jag vill ha det som infesterar radio- och tv-vågorna med reklam där det tydligt säger "Player" och "3000 gratis sms". Person nummer tre fattade men tydligen inte tillräckligt eftersom jag blev vidareskickad till person #4. Hoppas detta betyder att historien fick ett lyckligt slut. Det återstår att se.

Och jag orkar inte gå in på min förra fastighetsskötare och min depositions-avgift på 5000 kr som jag tydligen kommer få svårt att få tillbaka. Det gör fan ont.

Veckans pepp-sak är att Skilda världar går på tv samtidigt som jag äter frukost. Familjen Toivonen och Bovallius, vad jag saknat er! Dock är det de senare avsnitten som jag aldrig kollade på, så det är inte riktigt så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0