Lättglad

Just nu är jag sådär lycklig man bara kan bli av småsaker som irriterat en som man överkommit. Jag lyckades nämligen få igång torktumlaren idag! Sån jävla vuxen glädje men det bjuder jag på. Inget mer hänga blöta kläder på tork överallt i rummet, jag lyckades få igång den! Det är så att den är lite speciell och har ingen text vid knapparna eller några sorts instruktioner, förrutom svårtolkade symboler ala runskrifter så det är ett lotteri varje gång man vill få sin tvätt torr. Idag lyckades jag lista ut kombinationen av rattar och knappar men tyvärr kommer jag inte ihåg hur jag gjorde, så snart står jag väl där och svär igen. Så är det att vara vuxen gissar jag på.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Grattis till torkisen!

2008-01-12 @ 16:14:01
URL: http://svartaparaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0