Alone in Santa Cruz

Sitter och slåss med svärd mot tristessen i Uppsala. Gick i ide igår kväll och sov tretton timmar så dagen hittils har varit i bakis-klass, trots ingen inmundigad alkohol. Det är nåt sjukt med den här staden, direkt när jag klivit av tåget kände jag mig annorlunda. Osäker och nästan lite rädd. Det är såna saker som gör att jag aldrig ångrar att jag flyttade härifrån. Längtar hem till Göteborg och Elina. Och nu är jag ju inte här motvilligt, herregud nej. Är här för att träffa underbara vänner och underbar familj och trivs i deras närvaro men nu sitter jag här själv och att vara själv i Uppsala hamnar högt upp på bottenlistan, det har jag varit alldeles för mycket.

Kommentarer
Postat av: Elina

jag och bosse saknar dig också ska du veta! när du kommer hem så ska vi baka bullar och dricka vanilj-té. puss!

2008-10-02 @ 22:51:03
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0