Maskerad

Åker till Uppsala om ett par timmar, borde packa men bloggar istället och lyssnar på Life In Your Way - Waking Giants, stört bra skiva. Lassar också över diverse serier och filmer till datorn, som jag planerat att ta med. Åker X2000, vilket innebär eluttag, så jag känner mig provocerad att ta med datorn och glo på saker hela vägen. Fast det är bara preliminärt, då jag har gång-plats, vilket kommer innebära att jag kommer sitta bredvid en tant som kommer känna sig fastspärrad om jag sitter med datorn på bordet. Precis det hände sist, och efter sista hållplatsen med påstigning flyttade jag till en fönsterplats, och direkt så sprang hon till toaletten. Nej, det stress-momentet klarar jag mig utan.

I Uppsala ska jag på min farmors födelsedags-fest, far betalar tåg, min far är bra. Sen ska jag på maskerad hos Tom och Bettan. Aldrig varit på maskerad förrut, det närmaste måste varit förra Halloween när jag kände mig naken utan nån utstyrsel när vi var på Seven men så hittade jag en rulle eltejp helt random och lindade in mig som nån sorts gisslan och sprang runt och skrek genom min förtejpade mun. Höll på att bli utslängd, eftersom jag tydligen utgjorde en brandfara. Helnöjd med att VARA en brandfara, haha. Men årets kostym kommer bli stört mycket bättre! Ledtråd: För att göra det komplett behöver jag antingen inlines eller en skateboard från tidigt 80-tal. Oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0