TMNT

Försökte blogga igår, glömt om vad, men det ville sig inte riktigt. Åkte på någon sjuk dator-förkylning, när jag sökte efter låt-texter så hamnade jag på porr-sidor. Det var rätt unikt. Ett tag gick det inte att göra ett dugg efter att ha startat om datorn, men efter lite poänglös vänte-tid på datorbutikens telefon-support blev jag åtminstone påmind om att det är F8 som gör att man kan starta datorn i felsäkert läge. Och sen löste det sig. Jag kan det där med 1:or och 0:or.

Livet leker på sakta men säkert, jobb ser jag inte skymten av. Har bestämt mig för att satsa på en dröm jag haft länge, som förhoppningsvis kan försörja mig någorlunda. Har satt det i gungning nu, får se hur det går med saken. Blir mindre och mindre pepp på vanliga jobb för varje dag som går, det är inte bra. Långtifrån bra. Ska försöka timjobba lite iaf, så man håller sig mänsklig. Eller så skiter jag i det och muteras till nåt ballt.

Kommentarer
Postat av: Elina

Låter som en grym idé med kombo. Timjobb är sjukt nice,jobba när man känner för det och tar knappt ansvar. A slackers dream!

2008-10-21 @ 07:37:15
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0