Ballt

De senaste inläggen här har jag märkt hållt en väldigt bitter ton men misstro ej, detta är en lyckligaste perioderna i mitt liv. Bor bra, jobbar bra (nåja när jag väl får), och nära och kära mår bra. Men ju bättre man har det, desto lättare är det att belysa de små fläckarna och spreja bort dom med bittra blogg-inlägg. Det är så jag rullar. Sitter hemma hos Elina i hennes nya fina lya på Vårvädersgatan, var inflyttning igår. Jag fick använda min skills i att bära möbler sedan mina dagar i möbelbärar-branchen. Inte flytt-gubbe, men typ. Tre eller fyra somrar spenderade jag i passagerar-sätet på en gul och vit lastbil som åkte runt och hämtade möbler och säckar med förmultnande kläder som skulle säljas eller skänkas till ett barnhem i Lettland. Det är varken lett eller balt att vara est. Hur som helst har Elina verkligen legat i och redan nu ser det ut som hon bott här ett bra tag. För mig dröjde det åtminstone ett par veckor innan det såg ut som någon faktiskt bodde där. Det gör det typ inte fortfarande men det är bara jag som ser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0