Crack

Och så var vecko-känslan borta igen, jag som hade saknat den så. Känslan när varje dag gör sig tydlig om sin betydelse och placering i vecko-ordningen. Fredagarna kändes som fredagar och söndagar kändes som söndagar. Men nu är det onsdag och det känns som lördag. Och jag vet inte vad jag ska göra av alla mina lördags-känslor? Nu ska jag ta det lungt med cracket en stund och sluta skriva högstadie-filosofier. Kanske skaffa nytt jobb? Var länge sugen på att söka på 118 100, tjänsten där man kan sms:a vilken fråga som helst och få svar men det var tydligen inga "riktiga" jobb. Fast jag har beställt ett test, så lite extra-pengar kan man dra in iaf. Behovet av extra inkomster har blivit lite större i allmänhet verkar det som, jobben är svårare att få och Sverige övergår till en balt-stat, dag för dag. Man kanske ska bli kriminell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0