Firee

Sitter just nu och överlägger en massa saker. När jag ska gå och lägga mig, när jag ska gå upp och hur jag gör efter det. En sak som är bestämd är att jag drar till Uppsala någon gång under dagen, via ett bud i ottan på Tradera för att få biljetten till tåget som tar mig dit. Frågan jag ställer mig är om jag ska gå upp innan/gå och lägga mig efter att budgivningen för att X2000-tåget till Stockholm 09:42 slutar runt halv fyra inatt, vilket gynnar mig mest ekonomiskt, eller om jag ska gå upp halv sex och bjuda på 12:42-åget istället (gå och lägga mig efter det är inte aktuellt). Ja, vad gör man inte för några sparade slantar? Igår åkte jag till Gamlestan för att plocka upp några boxar jag vunnit på Tradera, 130 kr intjänade! Jag ska räkna hur mycket jag sparar i ett anteckningsblock och sedan plussa ihop och se hur mycket jag tjänat allt som allt under ett år och sedan hitta någon resa jag kan åka på för det priset för att sedan upptäcka att jag bränt pengarna på annat och att jag har 31:- på kortet. Då kommer jag nog vilja elda upp något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0