Fruktsallad

Bandet börjar ta sin yttre form, inre formen är icke formgiven än men snart kommer vi vara i form för scenen! Helt sjukt vad jag varit stressad över att fixa band de senaste fyra åren. Det har alltid känts som jag borde kommit igång igår, och i fall jag skulle meddela Viktor anno 2004 att det skulle dröja ytterliggare tre år + flytt till Göteborg och oräkneliga MSN-människor för att det skulle bli nåt så skulle jag nog skitit i hela skiten. Men gnistan har hållt sig i liv, som en tändsticka utan plån i yttre rymden, och nu är det väl bara att skörda frukten. Det får gärna smaka ruttna äpplen, men jag ska fan äta upp! Jag har ju spelat i band under tiden, och tur är väl det, annars skulle det väl bli ett 40-year old virgin-scenario under första repet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0