Syndare

Just ja, blogg var det. Aja, update: Fortfarande nikotin-fri, det har väl varit ett mindre helvete (inget stort helvete, där man ligger och kallsvettas så lakanen blir genomskinliga och man ser en baby krypa i taket) men jag tror jag är på andra sidan nu. Det suger att ha varit beroende för man blir så lätt beroende igen, man kan med andra ord inte bara ta en snus lite då och då. Det är någon sorts allt eller inget-regel på det där.

Tror för övrigt inte att jag börjat arbeta när jag skrev förra inlägget men nu har jag gjort det i en månad, får snart första lönen (för ett par dagar bara iofs) och jag kan stå på egna ben igen. Firar med att dra till Köpenhamn. Weho, det blir till att gå på Ströget mot Metron med en French pölse-dog i handen och inte försöka prata varken svenska eller danska. Blir nog första gången jag kommer åka till ett annat land när jag jobbar dagen efter. Danmark är fint, eller iaf Köpenhamn. Så ska en riktig stad vara tycker jag, svenska städer misslyckas rätt hårt på det här med att vara chill. Göteborg är väl det bästa vi har i stadsväg, så jag har hittat rätt iaf. Nu ska jag iväg och arbeta under sabbaten, jag kommer komma till helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0